tirsdag 8. september 2009

Spennende nyheter


Jeg pozta dette innlegget på min egen blogg og ziden jeg er zå jævla lazy at jeg ikke gidder å zkrive noe nytt zå bare pozter jeg den her åzzå. Zå har jeg bidratt til zkulkeklubbenz blogg åzzå:

Ettersom alle skriver om den mulige døds- eller livstidsdommen i Kongo føler jeg at noen må ta ansvar for å skrive om andre nyheter. Jeg har påtatt meg dette ansvaret og som Tromsøværing er det naturlig for meg å se til Tromsø først. Der fant jeg en spennende sak om en lastebil som hadde tatt med seg en stolpe i et lyskryss. Heldigvis var politiet på stedet og fikk kontaktet kommunens driftsavdeling som, bokstavelig talt, har tatt tak i den drepte stolpen. Du kan selv se hele saken her:

http://www.itromso.no/nyheter/article289727.ece

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar